Seuracup

Alavuden Ratsastajat ry:n oma cup

Seniori- ja junioricup starttasivat ensimmäisen kerran jo vuonna 2009, pikkujunioricup saatiin mukaan joukkoon hieman myöhemmin, vuonna 2012.  Seuracup on avoin kaikille AR:n jäsenille ikäluokittain. 2023 Seuracupissa kilpaillaan kolmessa eri kategoriassa: pikkujuniorit (alle 12-vuotiaat), harrasteratsastajat ja kilpailijat.

Cup pisteitä voi kerätä Alavuden Ratsastajien järjestämistä ,kolmesta, koulu- ja esteluokasta, eli yhteensä kuudesta kilpailuista. Pisteet määräytyvät parhaiten menneen kisan mukaan. Enää ei siis järjestetä erillisiä cup osakilpailuita. Pisteet laskee kilpailuvastaava vuoden lopussa. Kaikki AR:n jäsenet ja perhejäsenet huomioidaan automaattisesti pisteiden laskussa. Palkinnot jaetaan kevätkokouksessa.

Seuracupin viralliset (2019 päivitetyt) säännöt voit lukea täältä.

2019 starttaa uusin säännöin Seuracup!

Seuracupkärki

2009 Senja Kuha (jun) ja Pipsa Laine (sen)
2010 Senja Kuha (jun)
2011 Senja Kuha (jun) ja Pipsa Laine (sen)