Kilpailuinfo

Kilpaillessasi Alavuden Ratsastajien järjestämissä harjoituskilpailuissa:

• kisakutsut ilmestyvät n. kuukausi ennen kisoja seuran nettisivuille ja seuran fb-ryhmään.
  • lähtölistat ilmestyvät nettisivuille, kun ilmoittautumisaika on mennyt umpeen ja viimeistään kisoja edeltävänä iltana, linkki lähtölistoihin tulee myös seuran fb-ryhmään.
  • ilmoittautumiset kutsun ohjeiden mukaan, jälki-ilmoittautumisia voi kysyä vaikkei niistä kutsussa mainintaa olisikaan.
  • lähtömaksut harjoituskilpailuissa: lasten luokat 5 €, AR:n jäsenet 8 €, muut 12 €
  • lähtömaksut seurakilpailuissa: AR:n jäsenet 10 €, muut 15 €
  • lähtömaksut maksetaan etukäteen ennen kilpailua seuran tilille, (tilitiedot löytyvät aina kilpailijatiedotteesta) tai kioskiin, mikäli kutsussa niin mainitaan.
  • lähtömaksut sisältää maneesivuokran.
  • kaikilla kilpailuihin osallistuvilla hevosilla/poneilla on oltava voimassaoleva rokotus (todistus esitettävä pyydettäessä). Ilman asianmukaisia rokotuksia hevonen/poni ei voi startata eikä majoittua kisapaikalla.
  • ratsastajan tulee olla jonkin ratsastusseuran jäsen tai hänellä on oltava Green Card tai jokin muu tapaturmavakuutus.
  • järjestäjä pidättää oikeudet muutoksiin.

1-2-tason kisakutsut ja tulokset ovat KIPAssa:

Kuva: Pipsa Laine.